Job description
SOBRE CRAG:
El Centre de Recerca en Agrigenòmica es un a consorci públic format pel Consell Nacional de Recerca Espanyol (CSIC), l’Institut d’Investigació i Tecnologia Agroalimentària (IRTA), la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) i la Universitat de Barcelona (UB). El centre es troba al campus de la UAB i actualment acull 200 membres de tot el món.
Els programes de recerca del CRAG (des de la ciència bàsica fins a la investigació aplicada mitjançant sistemes de models experimentals de plantes, cultius i animals de granja) fan un ús extensiu de les tecnologies genòmiques i de grans conjunts de dades genètiques i genòmiques (http://biennialreport2018-2019.cragenomica.es/ ).
OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA:
El Centre de Recerca en Genòmica Agrícola (CRAG) busca un/a auxiliar per formar part del Departament de compres i licitacions.
FUNCIONS DEL LLOC DE TREBALL:
- Gestió de comandes i estocs: Registre i seguiment de les entrades i sortides de comandes, així com del material d’estoc. Assegurar l’actualització contínua dels registres d’inventari.
- Assistència a usuaris: Col·laborar en el subministrament de material d'estoc als usuaris interns, oferint assessorament en la tramitació de sol·licituds.
- Manteniment de documentació: Actualitzar i gestionar l’arxiu de documentació de l’àrea de compres i comptabilitat, garantint la correcta organització i el seguiment de les existències de magatzem.
- Relació amb proveïdors: Facilitar la consecució de descomptes amb proveïdors per contribuir a l'optimització dels recursos econòmics del Centre, realitzar sol·licituds de pressupost i gestionar reclamacions, així com fer el seguiment d’incidències en els enviaments.
- Validació de factures: Verificar els imports dels articles lliurats per proveïdors, gestionar les reclamacions de factures i coordinar-se amb l’àrea de gestió econòmica per resoldre incidències relatives a albarans, unitats, preus i condicions pactades.
- Gestió d'enviaments internacionals: Donar suport en la gestió de documentació aduanera, permisos d’importació i certificats, col·laborant amb la Responsable de Compres en la resolució d’incidències amb els enviaments internacionals.
- Gestió pressupostària: Participar / col·laborar en la reserva anual de crèdit pressupostari a través de l’alta de comandes de consumibles generals, contribuint a la previsió de despeses fixes del Centre.
REQUISITS:
- Titulació mínima requerida: Cicle formatiu de grau mitjà en Finances, Logística o similar.
- Valorable coneixements en logística, SAP Business One.
- Idiomes mínims: Domini del Català i del Castellà. Nivell d'anglès mínim B2 (a nivell conversa).
- Experiència: 1 o 2 anys demostrables realitzant tasques similars.
- Molt valorable experiència en una institució CERCA.
COMPETÈNCIES:
• Comunicació i col·laboració.
• Aprenentatge continu.
• Treball en equip.
• Dinamisme.
• Orientat a les persones, amb proactivitat i iniciativa per tal de poder resoldre les diferents situacions de manera eficaç.
• Autonomia.
CONDICIONS DEL LLOC DE TREBALL:
- Grup de classificació: 2.1
- Contracte laboral d’interinatge estable.
- Jornada completa: 37,5 hores amb flexibilitat horària
- 22 dies de vacances i 9 dies de permís anual personal
- Lloc: Cerdanyola del Vallés, Campus UAB
- Bon ambient laboral.
PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUTS:
Els interessats han de presentar la seva candidatura a través de la web del CRAG: https://recruitment.cragenomica.es/
Política d'integració:
Tots els candidats es consideraran qualificats per al treball sense restriccions de gènere, raça, nacionalitat o discapacitat.
Els candidats interessats hauran d’enviar (tots els documents són obligatoris per a la sol·licitud):
- Carta de motivació descrivint la seva experiència detallada
- CV+ titulació acadèmica i certificats de nivell d’idiomes
- 2 Referències i les seves dades de contacte
Deadline: 27/09/2024
Inici contracte: Tan aviat com sigui possible