Tècnic/a en Contractació Sector Públic i Gestió Econòmica (Ref. 22/2025) | CRAGJobs
CragJobs

CRAG JOBS

Crag

Tècnic/a en Contractació Sector Públic i Gestió Econòmica (Ref. 22/2025)

Publication date:
9 Apr 2025
Application Deadline:
9 May 2025
Staff Type:
Management Staff
Management Type:
Finance

Job description

SOBRE EL CRAG:

El Centre de Recerca en Agrigenòmica (CRAG) està buscant Tècnic/a en Contractació Sector Públic i Gestió Econòmica.

El CRAG és una institució independent de recerca, dedicada a les ciències bàsiques i aplicades de les plantes i els animals de granja. El CRAG es constitueix com a Consorci del Consell Superior d'Investigacions Científiques (CSIC), Institut de Recerca i Tecnologia Agroalimentària (IRTA), Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) i Universitat de Barcelona (UB). El Centre està ubicat al campus de la UAB i actualment alberga 200 membres de tot el món.

Els programes de recerca del CRAG (des de la ciència bàsica fins a la recerca aplicada mitjançant sistemes de models experimentals vegetals, cultius i animals de granja) fan un ús extensiu de tecnologies genòmiques i grans conjunts de dades genètiques i genòmiques (https://www.cragenomica.es).

FUNCIONS:

• Planificació, gestió i seguiment dels expedients de contractació pública (licitacions, contractes menors i altres), en col·laboració amb la persona coordinadora de compres i l’assessorament legal extern
• Mantenir actualitzada la informació a la Plataforma de Contractació del Sector Públic i complir amb les obligacions de reporting relacionades amb aquest àmbit, segons el tipus de finançament del projecte subvencionat
• Suport a l’àrea de Gestió Econòmica en funcions de control intern (revisió de procediments, revisió del tractament comptable de les operacions clau de l’activitat, millores a l’ERP, …)
• Suport a l’àrea de Gestió Econòmica en l’àmbit Pressupostari (introducció del pressupost, seguiment i identificació de desviacions)

REQUISITS:

- Grau Universitari en Finances i/o gestió d’administració pública.

- Coneixement del PGC i facturació.

- Castellà i Català nivell alt, Inglès nivell intermedi.

- Experiència: valorable 2 anys a entitats sector públic, consultoria i/o auditoria.

Habilitats:

- Organització i planificació.

- Atenció al detall.

- Capacitat analítica.

- Treball en equip.

- Comunicació clara i efectiva

- Proactivitat i autonomia

Habilitats addicionals:

- Coneixement de la normativa de contractació pública.

- Domini de plataformes oficials.

- Coneixemtn d’ERP (idealment SAP Busines One o equivalents).

- Coneixement bàsic en compatibilitat.

- Familiaritat amb la justificació de subvencions públiques i requeriments de reporing financer.

CONDICIONS:

  • Plaça permanent
  • Jornada laboral: completa
  • Remuneració: en funció de l'experiència i titulacions aportades i emmarcades dins l'estructura salarial del CRAG.
  • Data prevista d’incorporació: Tan aviat com sigui possible
  • Mecanismes per a la conciliació de la vida laboral a través de flexibilitat horària, 22 dies de vacances, 9 dies lliures d'assumptes personals; jornada intensiva d'estiu i divendres.
  • Bon ambient i bon lloc per treballar.
  • Centre ubicat al Campus de la UAB.

PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS:

Envieu tota la sol·licitud a través del web del CRAG: http://www.cragenomica.es/jobs

El CRAG està compromès amb els principis del Codi de conducta per a la contractació d'investigadors de la Comissió Europea. Tots els candidats es consideraran qualificats per al lloc de treball sense restriccions de gènere, raça, nacionalitat o discapacitat.

Els candidats interessats han de presentar la documentació següent:

- Currículum Vitae

- Una carta de motivació, que inclou un breu resum de l'experiència laboral (1 pàgines com a màxim).

Termini de sol·licituds: 09/05/2025

*Es podran fer entrevistes a les candidatures potencials en aquest període.

Data d'inici: Tan aviat com sigui possible

Not registered yet? Register now